زنگ انقلاب در شهرستان رباط کریم نواخته شد

۱۴۰۰/۱۲/۱

زنگ انقلاب در شهرستان رباط کریم نواخته شد .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در مراسم نواختن زنگ انقلاب که صبح امروز با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا در آموزشگاه نمونه دولتی دخترانه فاطمه زهرا (س) رباط کریم برگزار شد گفت: استقرار نظام مردم سالاری دینی و استقلال سیاسی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب است.

ایشان ضمن مقایسه شرایط حاکم بر کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت : اگر ما با دیدی منصفانه و درست به این قیاس نگاه کنیم می بینیم که ما اکنون دارای عزت و اقتداری بلند پایه در سطح منطقه و دنیا هستیم که این امر خود قابل توجه است.

امام جمعه رباط کریم ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین زمان ممکن برای بیان و مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان داشت: دشمنان نظام ما پس از شکست های پی در پی که در سال های گذشته از طرح ریزی نقشه های شوم خود خوردند اکنون تمام تلاش خود را برای ایجاد روحیه یاس و ناامیدی نسبت به آینده کشور در بین جوانان و نوجوانان انجام می دهند اما مطمئناً این توطئه های شوم آنان باز هم به شکست خواهد انجامید.

امام جمعه رباط کریم گفت: ما به کوری چشم دشمنانمان امسال در حال برگزاری جشن آغاز چهل و چهارمین بهار رهایی هستیم.