امام جمعه رباط کریم : حضرت فاطمه "س" بهترین الگو برای زنان و دختران ماست.

۱۴۰۰/۱۲/۱

امام جمعه رباط کریم : حضرت فاطمه "س" بهترین الگو برای زنان و دختران ماست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی ظهر امروز با حضور در دارالقران شهرستان رباط کریم به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن گفت: ما در زندگی اسلامی خود با داشتن شخصیت کامل و بی مانندی چون حضرت زهرای مرضیه نیاز به هیچ الگوی دیگری برای زنان و دختران خود نداریم.

ایشان با اشاره به این موضوع که دختران ما در زندگی خود قرار است نقش های همسری، مادری و فرزندی را برای خود و جامعه ایفا کنند ابراز داشت: زمانی در انجام این امور موفق خواهند بود که حضرت فاطمه (س) را به عنوان بهترین الگو انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: ما با وجود داشتن فرهنگ اسلامی و الگوهای اخلاقی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) نیازی به الگوهای دیگری برای زنان و دختران خود نداریم.

ایشان با توجه به ضرورت کار فرهنگی تاثیرگذار گفت ؛ بهترین کار فرهنگی، کار قرآنی است. اساس همه برنامه های فرهنگی، ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم است که بحمدالله برادران و خواهران عزیز این مرکز در این زمینه فعال هستند.

در پایان بانوان فعال در دارالقرآن شهرستان رباط کریم توسط امام جمعه محترم با اهداء لوح سپاس و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.