امام جمعه شهرستان رباط کریم: شورای فرهنگ عمومی عوامل تزلزل نهاد خانواده را احصا و بر اساس اولویت برا

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم: شورای فرهنگ عمومی عوامل تزلزل نهاد خانواده را احصا و بر اساس اولویت برای آنها راهکار ارائه نماید / جهاد تبیین در راستای بیان دست آورد ها و امتیازات انقلاب اسلامی آحاد جامعه بخصوص نسل جوان را نسبت به آینده کشور و نظام امید وار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه و رئیس محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور فرماندار، امام جمعه نصیر شهر و دیگر اعضای این جلسه صبح امروز در فرمانداری رباط کریم برگزار شد بر ضرورت تحکیم و تقویت بنیان های خانواده در جامعه تاکید کرد.

ایشان انجام کار تحقیقاتی علمی و میدانی در رابطه با آسیب های خانواده در جامعه امروزی را بهترین کاری دانست که در این راستا می تواند توسط دبیرخانه و کمیته های علمی شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم صورت گیرد.

در این جلسه که موضوع کاری آن بررسی آسیب های اجتماعی و عوامل تهدید کننده بنیان خانواده های ایرانی است ایشان ابراز داشتند: خانواده به عنوان نخستین نهاد اجتماعی جامعه در صورتی می تواند عملکرد درستی در تربیت فرزندان به عنوان نسل های آینده این کشور داشته باشد که بر اساس اصول و دیدگاههای تربیتی اسلامی عمل کند.

امام جمعه رباط کریم گفت: فرزندان آینده جامعه اسلامی ما وارث باورها، ارزشهای انسانی و اسلامی است که باید در تربیت آنها توجه و دقت کافی از سوی والدین و دیگر نهادهای مسئول در این رابطه صورت گیرد.