امام جمعه شهرستان رباط کریم : دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی است

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم : دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی بمنظور امید آفرینی در نسل جوان و نوجوان امروز است .

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم درجلسه ستاد دهه فجر شهرستان که با حضور اعضای این ستاد صبح امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد، برمردمی برگزار شدن جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

امام جمعه رباط کریم تصریح کردند: ما در طول این 43 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد توطئه ها و دسیسه های زیادی را از سوی دشمنانمان تحمل و خنثی کرده ایم اما امروز براوج قله افتخارات ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی همچنین ایام الله دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین چرایی انقلاب و بیان دستاوردهای بدست آمده در این دوران برای نسل جوان و نوجوان کشورمان دانست .

ایشان ضمن اشاره به این موضوع که نسل جوان امروز ما سالهای پیروزی انقلاب را درک نکرده است گفت : ارائه تصویری شفاف از شرایطی که پیش از انقلاب بر این کشور حاکم بوده ومقایسه آن با آنچه در طول 43 سال گذشته بدست آمده نشان می دهد دست آورد های انقلاب اسلامی شگفت انگیز و افتخار آمیز بوده است .