امام جمعه رباط کریم :سردار سلیمانی قهرمان امت اسلام و همه آزادی خواهان است

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

امام جمعه رباط کریم :سردار سلیمانی قهرمان امت اسلام و همه آزادی خواهان است

امام جمعه شهرستان رباط کریم در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که درمصلای امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم با حضور سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سباه ،مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان رباط کریم برگزار شد به تشریح و تبین شخصیت این سردار فرزانه کشورمان برداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی ابرازداشت: حاج قاسم سلیمانی فردی است که درنهضت امام راحلمان رویید و با باغبانی رهبر حکیم انقلابمان به شجره طیبه ای که نماد أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم است تبدیل شد به طوری که تمامی دشمنان نظام از او می ترسیدند.

ایشان سردار شهید را شخصیتی قوی دانست که هرگز از دشمنان ترس و وحشت نداشت بلکه ترس و وحشت را نیز در دل دشمنان انقلاب می انداخت و یاری مهربان و رفیقی شفیق برای مردم ایران و همه مظلومان عالم دانست

حاج آقای ترابی حاج قاسم سلیمانی را سرداری با ایمان و اهل عمل صالح در دروان زندگی اش دانست که هنوز پس از گذشت دوسال از شهادتش نام و آوازه او بر تن دشمنانش لرزه و در میان امت اسلامی علاقمندانش بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی گفت: او در راه ولایت از خود پایمردی ها نشان داد و انقلابگری اهل بصیرت و مدافع حرم و مردمش بود