امام جمعه رباط کریم : عده ای در داخل از اینکه دولت جدید مشکل واکسیناسیون را حل کرده عصبانی هستند

۱۴۰۰/۷/۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم : فروش سوخت به لبنان حرکتی بزرگ،بموقع، مهم و یک پیروزی بزرگ برای دو ملت ایران و لبنان بود . / عده ای در داخل از اینکه دولت جدید مشکل واکسیناسیون را حل کرده عصبانی هستند

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم توسط حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم

دوران 8 ساله دفاع مقدس نه تنها یکی از مقاطع سرنوشت ساز تاریخ معاصر ایران بلکه برگ زرین و کم نظیری در دفتر قطور این مرز و بو م است.

هر چند جنگ تحمیلی در مرداد ماه سال 67 بظاهر خاتمه یافت اما دفاع مقدس ملت ایران استمرار یافت و این جریان در حال حرکت و این چشمه ی جوشان همچنان در حال قدرتمند کردن ایران و ایرانی است.

دوران دفاع مقدس مردم را به صحنه کشاند،استعداد و خلاقیت جوانان را شکوفا کرد و باعث شد ملت ایران بسیاری از نا ممکن ها را ممکن سازند.

امروز دفاع مقدس به الگویی موفق برای مقاومت در جغرافیایی فرا تر از مرز ها ی ایران تبدیل شده و می توان گفت سنگ بنای محور مقاومت در دفاع مقدس گذاشته شد.

دوران دفاع مقدس به ملت های جوان آموخت که در شرایط تحریم کامل اقتصادی و تحریم های ظالمانه هم می توان مقاومت کرد.

فروش سوخت به لبنان حرکتی بزرگ،بموقع، مهم و یک پیروزی بزرگ برای دو ملت ایران و لبنان بود.

دست آورد سیاسی فروش سوخت از سوی ایران تحریم شده به کشور لبنان تحریم شده به مراتب بزرگ تر و بیشتر از آورده ی اقتصادی آن است.

کشتی حامل سوخت ایران در واقع تیغ تحریم های آمریکا و غرب را کند و بی اعتبار کرد.

عده ای در داخل از اینکه دولت جدید مشکل واکسیناسیون را حل کرده عصبانی هستند. تا دیروز تبلیغ می کردند که واکسن بخرید،این ها به فکر سلامت و جان شما نیستند،امروز تبلیغ می کنند که واکسن نزنید ... هر روز قصه ای می بافند.

عده ای از اینکه جمهوری اسلامی در این مدت کوتاه رتبه سوم دنیا در سرعت واکسیناسیون را کسب کرده و آمریکا را در اهدافش نا کام گذاشته ، ناراحتند.