امام جمعه رباط کریم :ماه های محرم و صفر برای ملت ما از درس آموزترین ایام سال است.

۱۴۰۰/۶/۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ با توجه به اینکه تجربه خوبی در سال گذشته در برگزاری مراسم ماه محرم داشته‌ایم، باید این تجربه موفق، امسال هم با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در مجالس عزاداری تکرار شود.

نشست سرپرستان هیئات مذهبی در شهرستان رباط کریم

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت؛این روزها دشمنان اسلام و ایران سعی بر این دارند تا از تاثیرگذاری و آموزندگی نهضت عاشورا بکاهند و در حال حاضر دشمنان ما تلاش می کنند تا مجالس عزاداری و سوگواری ما را بی محتوا نموده و به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت ؛دشمن می داند تا زمانی که این مجالس عزاداری محرم و صفر برپا است و این عشق و علاقه و محبت مردم به اهل بیت وجود دارد این ملت شکست ناپذیر است.

ملت حسینی ایران ۴۲ سال قبل با تاسی به سید الشهداء علیه السلام و فرهنگ عاشورا این انقلاب را به پیروزی رسانده و یک نظام سیاسی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه را در این کشور اهل بیت (ع) استقرار بخشیدند.

امام جمعه رباط کریم افزود ؛ ماه های محرم و صفر برای ملت ما که افتخار پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را دارند از درس آموزترین ایام سال است.

ایشان به تبلیغات دشمن علیه مساجد، حسینیه ها، تکایا و اجتماعات دینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تجربه خوبی در سال گذشته در برگزاری مراسم ماه محرم داشته‌ایم، باید این تجربه موفق، امسال هم با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در مجالس عزاداری تکرار شود.