دومین یادواره شهدای کارمند شهرستان رباط کریم برگزار شد

۱۴۰۰/۳/۱۸

دومین یادواره شهدای کارمند شهرستان رباط کریم با حضور مردم شهید پرور و مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی نماز جمعه شهرستان رباط کریم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم روز چهارشنبه در دومین یادواره شهدای بسیج کارمند شهرستان رباط کریم اظهار داشت : سیره عملی شهدا مشارکت حداکثری در انتخابات است و شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه ملی و انسانی افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود:ماهیت این نظام همان اسلام با اتکا به آرای ملت است و مردم سالار ترین نظام ، نظام جمهوری اسلامی است و در طول این سالها نزدیک به ۴۰ انتخابات در کشور در جهت تحقق شعار انقلاب انجام شد.

امام جمعه رباط کریم یاد آور شد؛ خورشید این انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری می تابد و اهداف انقلاب را به همه جهانیان می شناساند .

امام جمعه رباط کریم ادامه داد ؛ یکی از اهداف امام راحل (ره) در این انقلاب، اسلامیت بود و برای تحقق دین خدا و اسلام در جهان با اقدامات خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

ایشان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند بیان داشت ؛ ما باید دشمن شناسی خود را قوی کنیم و کشور را به قله پیشرفت سوق دهیم چون قوی شدن و در مقابل دشمن ایستادن موجب عقب نشینی آنان می شود.

مصلی بزرگ امام خمینی (ره)شهرستان رباط کریم