شورای زکات شهرستان رباط کریم در سال ۹۹ رتبه اول استان تهران را کسب نمود.

۱۴۰۰/۳/۹

شورای زکات شهرستان رباط کریم در سال ۹۹ رتبه اول استان تهران را کسب نمود.

امام جمعه رباط کریم؛ کسب رتبه اول شورای زکات شهرستان رباط کریم در استان تهران در سال ۹۹، ماحصل تلاش عاملان و دست اندرکاران زکات در شهرستان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه شورای زکات این شهرستان که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی "ره" استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه درآمد حاصل از زکات، به فقرا و رفع مشکلات نیازمندان اختصاص دارد افزود ؛ در شهرستان رباط کریم فعالیت های خوبی در زمینه کمک به نیازمندان از محل زکات صورت گرفته است که این نشان از عملکرد موفق عاملان و دست اندرکاران زکات می باشد.

امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان افزود؛ اولویت اول شورای زکات،فرهنگ سازی برای پرداخت زکات واجب و مستحب است که در ۳ سال گذشته در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است و نتیجه آن ارتقاء درآمد زکات شهرستان از ۱۲۳ میلیون تومان به ۱۰ میلیارد تومان می باشد.

ایشان با تبریک این موفقیت برای سومین سال پیاپی به اعضای شورا، عاملین و مبلغین زکات شهرستان اظهار داشت؛ کسب رتبه اول شورای زکات شهرستان رباط کریم در استان تهران در سال ۹۹، ماحصل تلاش عاملان و دست اندرکاران زکات در شهرستان می باشد.

ایشان ادامه دادند؛ در شهرستان ۴۵ پایگاه زکات شهر و روستایی با ۲۵۰ عامل زکات وجود دارد و از ۶۷ مبلغ و مبلغه برای فرهنگ سازی این فریضه استفاده می شود.

محل دفتر امام جمعه


#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم