امام جمعه رباط‌کریم: ایران پرچمدار مبارزه با صهیونیست است

۱۴۰۰/۳/۹

امام جمعه رباط‌کریم: ایران پرچمدار مبارزه با صهیونیست است


امام جمعه رباط کریم گفت: روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام و ایران پرچم‌دار مبارزه با صهیونیست است و روز به روز رژیم اشغال ‌گر قدس ضعیف‌تر و پایه‌های آن متزلزل‌تر می‌شود.


حجت الاسلام حسن ترابی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام راحل است اظهار داشت: آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نشات گرفته از تیز بینی امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: اقدام و تلاش ۷۰ ساله رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا برای محو فلسطین از جغرافیای جهانی بود، اما امام راحل با اقدام و ابتکار خوب و شایسته خود روز آخر جمعه را روز قدس نام نهاد و برنامه های مستکبران را خنثی کرد.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه راهکار آزادی فلسطین مقاوت و جهانی و اسلامی کردن قدس شریف و فلسطین است افزود: روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام است و امت اسلام باید مظلومیت فلسطین را فریاد زده و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کنند.

تنها راه آزادی فلسطین مقاومت و مبارزه با اشغالگران است

ترابی ادامه داد: اهمیت روز قدس و راهکارهای سیاسی برای مردم فلسطین با شکست مواجه شده است و ملت فلسطین تنها راه آزادی را مقاومت و مبارزه با اشعالگران می‌دانند.

امام جمعه رباط کریم گفت: مردم فلسطین راه خودشان را پیدا کرده اند و باید راه مبارزه و مقاومت را پیش بگیرند و روز به روز رژیم اشعال‌گر قدس ضعیف تر و پایه های آن متزلزل می شود.

ترابی افزود: رژیم جعلی صهیونیست رو به نابودی و زوال می رود و اتفافات در منطقه غرب آسیا و اصابت موشک به نزدیکی مرکز هسته ای آن، نشان از آسیب پذیری این رژیم دارد.

وی با بیان اینکه اگر امت اسلامی اراده کند به زودی شاهد محو و نابودی اسرائیل خواهیم بود بیان کرد: ایران اسلامی در بحث روز جهانی قدس نقش اول را دارد و ام القراء اسلام پرچم دار مبارزه با صهیونیست است.

امام جمعه رباط کریم اضافه کرد: مردم سراسر کشور و جهان خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایت اسرائیل و آمریکا اعلام می کنند و آرمان قدس شریف را بزرگ میدانند