ستاد نماز جمعه رباط کریم بعنوان ستاد برتر ونمونه استان تهران انتخاب شد.

۱۴۰۰/۳/۸

ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم بعنوان ستاد برتر ونمونه استان تهران انتخاب شد.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان از مسئولین ، معاونین و اعضای این ستاد با اهداء لوح ، تقدیر به عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین دربانی گفت : برگزاری با شکوه نمازهای جمعه در سراسر کشور نتیجه زحمات و تلاشهای خالصانه برادران و خواهران عضو ستادهای نمازجمعه می باشد.

درپایان این جلسه با اهداء لوحی از حجت الاسلام والمسلمین جلالی و سرکار خانم اصغری به نمایندگی بقیه اعضاء تقدیر بعمل آوردند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان با تبریک نمونه شدن ستاد رباط کریم در استان تهران این موفقیت را حاصل زحمات مخلصانه و تلاش های شبانه روزی، اعضای حقیقی و حقوقی ستاد دانست و به همه ی آنها تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان اظهار داشت؛ احیاء نماز عبادی،سیاسی جمعه در سراسر کشور اسلامی یکی از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل(ره) است.

ایشان با بیان آثار و برکات فراوان این فریضه وحدت آفرین و دشمن شکن از مسئولین ، معاونین و اعضای ستاد بویژه حجت الاسلام والمسلمین جلالی و سرکار خانم اصغری به نمایندگی از بقیه اعضاء تشکر نمودند.


محل دفتر امام جمعه