طبخ و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان رباط کریمی

۱۴۰۰/۳/۸

طبخ و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومان در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم توسط مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب( علیه السلام )

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم به همراه آقای مرنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای لبیک به فرامین رهبری از مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب( علیه السلام ) "کمیته امداد امام خمینی(ره)" بازدید نمودند.

این مرکز نیکوکاری روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و محرومان توزیع میکند که این فعالیت تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم از زحمات امام جماعت، هیئت امنای مسجد امام حسین(ع) و نیز از خواهران و برادران مرکز نیکوکاری به ویژه سرکار خانم کرمی مدیریت محترم مرکز نیکوکاری علی ابن ابیطالب( علیه السلام ) " تشکر و قدردانی نمودند. سرکار خانم کرمی از فعالین کمک های مومنانه در سطح شهرستان می باشند.

لازم به توضیح است تا به امروز مراکز نیکوکاری شهرستان رباط کریم در طرح «مهدویت» بیش از ۸۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع و نیز ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع نموده اند.