امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم: ساختار و قوانین ضد تولید باید اصلاح شود.

۱۴۰۰/۱/۲۲

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم: ساختار و قوانین ضد تولید باید اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی امسال که در فضای باز دفتر امام جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ بنام تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: تنها راه رونق و جهش تولید،حمایت عملی دولت و ملت و اقدامات لازم برای رفع موانع است.

دولت و ملت با حمایت همه جانبه از تولید و تولید کنندگان داخلی به وظیفه خود در تحقق شعار سال کمک نمایند.

یکی از مهم ترین موانع رونق تولید و رشد اقتصادی کشور چالش ذهنی برخی مسئولان کشور در یافتن راه حل مشکلات کشور در بیرون از مرزهاست.

قوانین و مقررات کشور باید از اقتصاد مولد حمایت کنند. ساختار و قوانین ضد تولید باید اصلاح شود.

یکی از موانع ، عدم اولویت تولید در نظام بانکی است،نظام بانکی، مالی و پولی باید اصلاح شود.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم ضمن تشکر از مسئولان شهرستان در رفع موانع تولید در سال گذشته از مسئولین خواست امسال هم با تلاش و جدیت بیشتری به وظیفه خود عمل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور و قرار گرفتن شهرستان رباط کریم در وضعیت قرمز کرونایی بیان داشت: انشاء الله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان عزیز و تلاش مضاعف مسئولین مربوطه شاهد کنترل و مدیریت این بیماری خواهیم بود.

ایشان در پایان یاد آور شد: شهرستان رباط کریم جزو شهرستانهایی است که در استان تهران به جهت مدیریت و کنترل بیماری در سال گذشته موفق عمل کرده است که جا دارد از پزشکان،پرستاران،کادر درمان،نیروی مقاومت بسیج و همه دستگاه هایی (فرماندار،شهردار و ... ) که شبانه روزی برای مقابله با این بیماری تلاش می کنند،تشکر و قدر دانی نمایم.

شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰

محل دفتر امام جمعه

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم