امام جمعه رباط کریم: عمل به منویات رهبر عزیز و حکیم انقلاب در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

۱۳۹۹/۱۲/۲

امام جمعه رباط کریم: عمل به منویات رهبر عزیز و حکیم انقلاب ، در مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی،موجب رونق تولید و در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی،رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به توجه و ژرف نگری رهبر معظم انقلاب به حوزه اقتصاد عنوان کرد؛ تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است.

ایشان با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی افزودند؛ در راستای حمایت از تولید ملی و رفع موانع بر سر راه آنها،همه دستگاه های مربوطه مسئول هستند و باید در خصوص تسهیل امورتولید نهایت همکاری را با صنعتگران و فعالان عرصه تولید داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به تبیین نقش سرمایه گذار،کارگر و مصرف کننده و دستگاه های دولتی در امر تولید ملی پرداخت و اظهار داشت؛ نقش هر یک از اینها در رونق و جهش تولید بسیار حائز اهمیت می باشد.

ایشان فقر و تنگدستی معیشتی و بیکاری را از عوامل مهم آسیب های اجتماعی دانست و گفت : با حمایت از تولید ملی و فعال نمودن چرخه اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال، بخشی از آسیب های اجتماعی بصورت ریشه ای مرتفع خواهد شد.

لازم به توضیح است که جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در سال جهش تولید با هدف حمایت از تولید ملی و تقدیر از کار فرمایان برتر و کارگران زحمتکش در واحد تولیدی آرد طلایی برگزار شد.

در پایان امام جمعه رباط کریم ، موفقیت این واحد، با مدیریت سرکار خانم مهندس حاجی آقازاده و پدر بزرگوارشان که از کار آفرینان برتر استان و کشور می باشند را تبریک گفت و از مجاهدت ارزشمند آنها در سنگر تولید تشکر نمود.

واحد تولیدی آرد طلایی

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم