امام جمعه رباط کریم؛مسئولان و مدیران در بیان عملکرد دستگاه متبوع خود آمار واقعی را بیان کنند

۱۳۹۹/۱۲/۲

امام جمعه رباط کریم؛مسئولان و مدیران در بیان عملکرد دستگاه متبوع خود آمار واقعی را بیان کنند تا باعث سلب اعتماد مردم به نظام نشود.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک بیستم جمادی الثانی،سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) و روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن گفت: همه چیز ما مدیون فرهنگ فاطمی است.اگر قرار است از اسلام ناب و جریان امامت و ولایت دفاع کنیم باید فاصله مان را با فرهنگ فاطمی، کم و کمتر کنیم و خلاء های فرهنگی را با بصیرت و آگاهی پر کنیم.

امروز وظیفه ما این است که فرهنگ فاطمی را بشناسیم و به دیگران بشناسانیم و برای حاکمیت آن در جامعه تلاش کنیم.

ایشان حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی تام و تمام بشریت،مخصوصاً بانوان دانست و گفت: امروز جاهلیت مدرن در جلوه های گوناگون و با ظاهری فریبنده، زنان جهان را به کام بی هویتی و از خود بیگانگی سوق داده و در منجلاب فساد و تباهی فرو می برد.

امروز بشریت مخصوصاً زنان جهان تشنه ی فرهنگ فاطمی است که باید در رساندن این پیام تلاش نمود.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام راحل (ره) اظهار داشت: او بزرگ مردی از فرزندان حضرت زهرا(س) است که با قیام خود ،راه معنویت را در جهان ظلمانی کنونی احیاء کرد وتوانست با تأسی به فرهنگ فاطمی در عصر سلطه ی استکبار، قدرتهای مستکبر را مات و مبهوت کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تبریک ایام الله دهه ی فجر،چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، ۱۲ بهمن را سر آغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: ۱۲ بهمن که روز ورود ناجی ملت ایران پس از ۱۴ سال تبعید به ترکیه،عراق و فرانسه به میهن اسلامی است ،یوم اللهی است که باید این روز گرامی داشته شود.

باید از فرصت دهه ی فجر برای تبیین دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی حد اکثر بهره برداری صورت بگیرد.

مسئولان و مدیران در بیان عملکرد دستگاه متبوع خود آمار واقعی را بیان کنند تا باعث سلب اعتماد مردم به نظام نشود.

امام جمعه رباط کریم در ادامه هدف مثلث شوم صهیونیستی ، آمریکایی و سعودی از انفجار های اخیر عراق را برهم زدن امنیت و ثبات این کشور دانست و گفت: تا زمانیکه نیرو های اشغالگر آمریکایی در عراق حضور دارند این نا امنی ها وجود خواهد داشت.

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "