امام جمعه شهرستان رباط کریم: ملت ایران در حماسه ی نهم دیماه بساط فتنه گران را برچیدند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم: ملت ایران در حماسه ی نهم دیماه بساط فتنه گران را برچیدند.

جلسه محله محور مساجد منتخب شهرستان رباط کریم در آستانه ی فرا رسیدن دهه ی بصیرت (سالروز حماسه ی نهم دیماه و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی)

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم ضمن خیر مقدم و تسلیت بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره،فاطمه زهرا "سلام الله علیها" از نقش برجسته مساجد شهرهای (رباط کریم،پرند و نصیر شهر) در روز های کرونایی و کارکرد های اجتماعی شان تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان در ادامه با توجه به فرا رسیدن دهه بصیرت ، حماسه 9 دی را تجلی بصیرت،آگاهی و دشمن شناسی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی بساط فتنه گران را برچیدند.

امام جمعه رباط کریم افزود: فتنه ی سال 88 با هدف از بین بردن وحدت و اتحاد ملت ایران و ضربه زدن به ولایت فقیه برنامه ریزی شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهار داشت: اتحاد ملت ایران حول محور ولایت و رهبری در 42 سال گذشته،موانع و تهدید ها و توطئه های رنگارنگ دشمنان را خنثی کرده است.

حماسه 9 دی این پیام را به دشمنان نظام داد که ارزشهای اسلامی،عاشورا و ولایت فقیه، فلسفه وجودی و هویت ملت ایران می باشند و این حماسه باید برای مقابله با فتنه های جدید در طول تاریخ زنده بماند.

در پایان امام جمعه شهرستان رباط کریم از روحانیون و علمای منطقه خواستند نسبت به تبیین حماسه 9 دی و جایگاه عظیم ولایت فقیه و همچنین اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از تمام ظرفیت مساجد استفاده گردد.