امام جمعه رباط کریم: بهترین قدر شناسی از ایثار و فداکاری پرستاران، رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداش

۱۳۹۹/۱۰/۳

امام جمعه رباط کریم: بهترین قدر شناسی از ایثار و فداکاری پرستاران، رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت زینب کبری(س) ، این روز را به همه ی پرستاران فداکار و جان برکف میهنمان تبریک گفت و اظهار داشت: جامعه اسلامی،قدر دان خدمات ایثار گرانه ی پرستاران،پزشکان و کادر درمان است.

ایشان ادامه دادند: بهترین قدرشناسی از ایثار و فداکاری پرستاران،رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت: حماسه پر شکوه ۹ دیماه ۸۸ پایانی بود بر ۸ ماه فتنه آفرینی دشمنان اسلام و نظام اسلامی و ایادی داخلی آنها که باعث شکست برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: نهم دی ماه یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است،در این روز ملت بیدار و دشمن شناس ایران اسلامی بساط فتنه و فتنه گران را درهم پیچیده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

گرامیداشت یوم الله ۹ دیماه یک ضرورت است و یاد آوری و باز خوانی این حماسه و ۸ ماه فتنه ی قبل از آن، از فتنه های جدید دشمنان جلوگیری می کند.

در ادامه جلسه شورای فرهنگ عمومی از آقای دکتر اسدی، ریاست محترم بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) و تعدادی از پرستاران شهرستان رباط کریم با اهداء لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

شهرداری نصیر شهر

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم