امام جمعه رباط کریم : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جلوه ای از جامعه ولایی و اسلامی است

۱۳۹۹/۹/۲۰

امام جمعه رباط کریم : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جلوه ای از جامعه ولایی و اسلامی و خدمتی بزرگ به بهداشت و درمان کشور است

جلسه طرح هوشمند شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه معزز،فرماندار محترم و دیگر مسئولین در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد.

در این جلسه آقای مهندس نظام ملکشاهی فرماندار محترم عنوان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در طرح قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و طرح هوشمند شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه غربالگری ، بهداشت و درمان ، کنترل و نظارت بر اصناف همکاری خوبی با همدیگر داشته اند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم ضمن خیر مقدم و قدر دانی از خدمات گسترده مدافعان سلامت و نیرو های مقاومت بسیج در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینه بهداشت و درمان، شناسایی خانه به خانه مبتلایان به کووید ۱۹ و مسائل اقتصادی افراد آسیب دیده از کرونا اظهار داشتند: در عملیات طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر همکاری بسیج و کادر درمانی تمامی ادارات و نهاد ها با همه ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم پشتیبانی خواهند کرد.

ایشان به اقدامات مطلوب در مبارزه با کرونا و کمک های مومنانه از زمان شیوع این بیماری و اجرای طرح هوشمند شهیدحاج قاسم سلیمانی اشاره نموده و اضافه کردند: در ایران اسلامی برای مقابله با کرونا صحنه هایی از همدلی و احسان صورت گرفته که درهیچ نقطه ای از جهان سابقه ندارد و این از ویژگی های یک جامعه ولایی و اسلامی می باشد.


محل دفتر امام جمعه