برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان رباط کریم

۱۳۹۹/۹/۱۱

برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات (کمک های مومنانه) شهرستان رباط کریم

جلسه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه شهرستان رباط کریم با حضور امام جمعه معزز،فرماندار محترم و دیگر مسئولین شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم اظهار داشت: اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در محلات با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج ، صحنه های زیبایی را از همدلی خلق کرد که در اذهان مردم عزیز ماندگار خواهد شد.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به کمک رسانی گروه های جهادی در کنار رزمایش مواسات در امر مرمت و باز سازی منازل فرسوده و خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ها را ، در تحقق منویات مقام معظم رهبری قابل تحسین دانستند و افزودند: فعالیت گروه های جهادی شهرستان رباط کریم، از برجستگی بالایی در استان تهران برخوردار است.

ایشان در ادامه از زحمات خیرین،نیکو کاران،نهاد ها و ارگانهایی که در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه نقش آفرینی دارند تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به توضیح است در پایان اعضای محترم حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد شهرستان را درمرحله دوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج (که توسط نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان توزیع گردید) ارائه نمودند که به شرح ذیل می باشد:

۱- حدود ۶۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بصورت نقدی و تهیه بسته های معیشتی( برنج،روغن حبوبات،گوشت،مرغ،قند و شکر،رب،کنسرو و ...) و بسته های بهداشتی

۲- طبخ و توزیع حدود ۱۰۰/۰۰۰ پرس غذای گرم

۳- تهیه حدود ۱۰۰۰ دست البسه و پوشاک زمستانه به ارزش تقریبی ۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۴- تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰ ریال

۵- اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج به ارزش ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۶- افزایش تخت های بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) از ۱۲۰ تخت به ۲۰۰ تخت

دوشنبه ۱۰ آذر ماه ۹۹
محل دفتر امام جمعه
#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم