دیدار مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با امام جمعه رباط کریم

۱۳۹۹/۸/۲۲

‍ دیدار مدیر کل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با امام جمعه شهرستان رباط کریم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین ترابی با سپاس از زحمات و فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه در عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امامزادگان باید قطب فرهنگی هر شهری باشند، عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم در مسائل فرهنگی،برگزاری مراسمات مذهبی بویژه در ایام کرونا در تولید ماسک،تهیه بسته های معیشتی،بهداشتی و فرهنگی و همچنین ضد عفونی کردن معابر شهر،عملکرد بسیار مطلوبی داشته است که جا دارد از تلاشها و زحمات ریاست محترم و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تقدیر نمایم.

ایشان به نیمه تمام ماندن پروژه توسعه و باز سازی برخی بقاع از جمله لوط نبی در روستای پیغمبر اشاره داشته و خواستار تخصیص اعتبار برای ساخت و تجهیز بقاع متبرکه شدند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نوروز پور مدیر کل محترم بقاع متبرکه و اماکن مذهبی کشور گزارشی از وضعیت بقاع در سطح کشور ارائه دادند.

در پایان با اهداء لوحی از سوی امام جمعه رباط کریم ، از تلاش ها و خدمات ارزنده رئیس ،معاونین و پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رباط کریم تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹
محل دفتر امام جمعه

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم