تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۹ در محل دفتر امام جمعه رباط کریم

۱۳۹۹/۸/۱۰

تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۹ در محل دفتر امام جمعه رباط کریم / علم و دانش یکی از مهم ترین مولفه های ایجاد قدرت در دنیا است.

مراسم تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۹ با حضور امام جمعه معزز،فرماندار محترم ،رئیس آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان رباط کریم در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم،در این مراسم ضمن تبریک و خوش آمد به نفرات برتر کنکور سراسری و دیگر حاضرین، علم و دانش را یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در دنیا دانست و افزود: امروزه اهميت علم و دانش بر بشريت مخفي نيست و دين مبين اسلام بيش از هر دين و آيين ديگري به علم و دانایی بهاء داده و انسان‌ها را به تعليم و تعلّم فراخوانده است.

در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب تحولی بزرگ در همه عرصه ها شکل گرفته و در این تحول حرکت و سرعت رشد علمی کشور نیز، سهمی مهم دارد.

امام جمعه رباط کریم:موفقیت های علمی دانش آموزان شهرستان، در کسب رتبه های برتر کنکور را دستاورد تلاش خانواده ها، دبیران و مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان دانست و اظهار نمود: تجلیل از نخبگان علمی ، تجلیل از مقام علم و دانش است.

در پایان با اهدای لوح سپاس از نخبگان و نفرات برتر کنکور سراسری سال۹۹ شهرستان رباط کریم در محل دفتر امام جمعه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.


محل دفتر امام جمعه

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم