همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان ربا ط کریم در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۷/۲

همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس / شهدای والا مقامی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مسجد / ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از حماسه سازان آن حماسه بزرگ گفت: بهترین دلیل برای اثبات کار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

در جریان جنگ تحمیلی یک طرف ، همه ی کفر با تمام توان و عده و عده بمیدان آمده بود تا بخیال خود کار انقلاب اسلامی را سه روزه یکسره کند و در طرف مقابل ملت مظلوم و مسلمان ایران تنهای تنها مقاومت می کرد.اما برغم این نا برابری به اتکاء ایمان،اخلاص،دین باوری و ولایت مداری ملت ایران، دشمنان به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند و سر انجام جنگ غیر از آنچه که دشمنان می خواستند شد.

آنچه که ما را در دوران دفاع مقدس و ۳۱ سال پس از پایان جنگ تحمیلی پیروز کرده و دشمن را به عقب رانده ایمان،اخلاص،پایبندی به اسلام و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان بوده است.قطعاً در آینده هم همین روحیات باعث شکست دشمن خواهد شد.

ایشان در ادامه عنوان کرد: نقش مساجد در تربیت نیروهای مومن ، مخلص، شجاع و ایثار گر که باعث پیروزی اصل انقلاب و دوران ۸ ساله دفاع مقدس شد اظهر من الشمس است.

شهدای والا مقامی همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مسجد بودند که توانستند اینگونه و در طول ۴۰ سال از کیان اسلام و موجودیت نظام اسلامی مردانه دفاع کنند.

ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت مکمل یکدیگر هستند. مسجد موفق، مسجدی است که ارکان آن هماهنگ و همراه باشند و با هم برنامه های فرهنگ دینی را اجرا کنند.

سه شنبه ۱ مهرماه ۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم