حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه رباط کریم:نظارت بیشتری بر واحد های صنفی صورت گیرد

۱۳۹۹/۶/۲۵

‍ نظارت بیشتری بر واحد های صنفی صورت گیرد / ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه در صنوف، اصلی فراموش شده است / در جامعه اسلامی ایران،بازار نقش حائز اهمیتی در جامعه دارد

جلسه ستاد شئون فرهنگی(اسلامی) با حضور امام جمعه معزز، فرماندار و شهردار محترم ،روئسای اتحادیه ها و برخی از مسئولین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم در این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم با اشاره به اینکه در طول انقلاب اسلامی، بازاریان همواره در زمینه های مختلف بسیار موثر و تاثیرگذار بوده اند گفت: بازار پیشانی یک شهر و کشور است و رعایت نمودن شئونات اسلامی در اصناف جهت جلوگیری از اشاعه فرهنگ منحط غرب حائز اهمیت است.

ایشان در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج کنندگان فرهنگ و پوشش‌های غربی و ضد ایرانی، اظهار داشت: برخی ویترین ها در واحدهای صنفی به نوعی ترویج مدگرایی و اشاعه فرهنگ بی بند و باری است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد و در این مورد باید نظارت و توجه جدی تری صورت گیرد.

امام جمعه رباط کریم با بیان اینکه استفاده از نام‌های بیگانه در صنوف، در سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: این باعث می‌شود که هویت جامعه ما مخدوش شود و ممنوعیت استفاده از اسامی بیگانه؛ اصلی است که به فراموشی سپرده شده است.

محل دفتر امام جمعه

دوشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم