حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم:مدیران شهرستان باید در محل خدمتشان ساکن شوند

۱۳۹۹/۶/۱۸

‍ مدیران شهرستان باید در محل خدمتشان ساکن شوند / مشکل آب کشاوران رباط کریمی حل شود / پروژه های جاده کیکاور ،پادگانها وشترخوار،سفیدار موجب نا رضایتی مردم شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه معزز شهرستان در دیدار فرماندارمحترم بهمراه معاون سیاسی انتظامی، برنامه ریزی ،اداری ومالی ،عمرانی و بخشدار مرکزی با ایشان،عنوان کرد: عمده مشکل شهرستان ساکن نبودن مدیران در محل خدمتشان است و مدیری که در محل خدمتش سکونت نداشته باشد مشکلات مردم را لمس نخواهد کرد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به بحران آب کشور درتولید و توزیع و مشکلات موجود در زمینه آب کشاورزی شهرستان افزود : انتظار این است مشکل آب کشاورزان رباط کریمی در خصوص توزیع سهمیه آب با وجود کانال آب محمدیه مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ضمن اشاره به پروژه های جاده کیکاور،پادگانها و شترخوار،سفیدار یاد آورشدند: پروژه های عمرانی باید بهنگام مورد بهره برداری قرار گیرد تا رضایت مندی مردم را بهمراه داشته باشد و پروژه های جاده پادگانها،کیکاور و شتر خوار،سفیدار با تأخیر بوجود آمده موجب نا رضایتی مردم شده و انتظار می رود فرماندار محترم شهرستان نسبت به حل این موضوع تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.

محل دفتر امام جمعه

دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم