انقلاب اسلامی ثمره ی مراسم اهل بیت(ع)و محرم و صفر است

۱۳۹۹/۵/۲۸

انقلاب اسلامی ثمره ی مراسم اهل بیت(ع)و محرم و صفر است

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در سال جاری با حضور امام جمعه معزز، فرماندار محترم و دیگر مسئولین در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی "علیه السلام" برگزار شد

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه و رئیس محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در این جلسه با تسلیت فرا رسیدن محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین "علیه السلام" ،خون ابا عبدالله(ع) را تضمین کننده دین و بقاء اسلام دانست و اظهار داشت؛ مراسم عزاداری امام حسین(ع) با توجه به شرایط کنونی و وجود کرونا ویروس با رعایت اصول بهداشتی باید با شور،شعور و عظمت خاصی برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم،انقلاب اسلامی را ثمره ی مراسم اهل بیت(ع)و محرم و صفر دانست و گفت :با همین مراسمات،انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه نقش مساجد را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حائز اهمیت دانست و عنوان کرد؛مساجد در تاریخ اسلام، پایگاه تبلیغ دین و حقایق دین بوده است و در مساجد فعالیت های متعدد فرهنگی صورت میگیرد که رزمایش مواسات و کمک مومنانه نمونه ای از این فعالیت هاست.

ایشان در ادامه از پویش ملی هر خانه یک حسینیه در سراسر کشور خبر داد و گفت؛ در شهرستان رباط کریم هم، اقدامات و برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است که امکان برگزاری جلسات عزاداری سید الشهدا(ع) در خانه ها هم فراهم گردد.

امام جمعه رباط کریم در پایان به آسیب های اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت ؛در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی باید اقدامات فرهنگی با کمک ادارات و نهاد ها با محوریت مساجد،سرای محله ها و دیگر اماکن فرهنگی صورت گیرد تا از مشکلات موجود کاسته شود.

دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹

✳️ #روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم