امام جمعه رباط کریم:کادر درمان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا است

۱۳۹۹/۴/۱۴

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در جلسه ستاد مدیریت بحران و مقابله با بیماری کرونا که با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران،فرماندار،نماینده،شهردار و دیگر مسئولین برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موفقیت ایران اسلامی در راستای مقابله با بیماری کرونا عنوان کردند؛ شهرستان رباط کریم مانند دیگر نقاط کشور در مقابله و مبارزه با کرونا ویروس خوش درخشیده و عملکرد قابل قبولی داشته است.

امام جمعه رباط کریم در ادامه به رزمایش مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود :در رباط کریم هم، جهت مبارزه با بیماری کرونا و لبیک به فرامین رهبری کار های خوبی صورت گرفته و در رزمایش مواسات بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

ایشان کادر درمانی را خط مقدم مبارزه با کرونا دانسته و از زحمات و خدمات شبانه روزی پزشکان،پرستاران و کادر درمان تشکر و قدردانی نمودند.

امام جمعه رباط کریم در پایان با توجه به مشکلات موجود در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) خواستار رفع مشکل ژنراتور برق اضطراری ،سیستم تصفیه فاضلاب ، دستگاه اکسیژن ساز ، مشکلات سی سی یو و ... و رسیدگی به این مشکلات توسط دکتر کوهپایه زاده ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران شدند.

فرمانداری رباط کریم

پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم