امام جمعه رباط کریم: امام خمینی (ره) بر ملت های مظلوم و ستمدیده جهان درس آزادی و آزادگی داد

۱۳۹۹/۳/۱۳

امام جمعه رباط کریم: امام خمینی (ره) بر ملت های مظلوم و ستمدیده جهان درس آزادی و آزادگی داد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل(ره)و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد ، با اشاره به سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل(ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) یک مرد بزرگ الهی و بی نظیر در تاریخ ایران است که خداوند ایشان را ذخیره کرده بود که قبل از ظهور مهدی موعود(عج) ،مقدمات ظهور را فراهم کند.

امام خمینی(ره) نه تنها حق بزرگی بر ملت ایران بلکه بر ملتهای آزاده و مسلمان جهان دارد که با قیام و نهضت دینی خود به ملت های ستمدیده و مظلوم جهان درس آزادی و آزادگی داد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز ایران اسلامی اینگونه مقتدرانه در عرصه بین الملل مواضعش را مطرح می کند و در معادلات جهانی تأثیر گذار است از برکات وجودی آن مرد الهی است.

منشاء و عامل اصلی همه موفقیت های جمهوری اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته در عرصه های مختلف امام راحل (ره) می باشد و ملت ایران وامدار و مدیون حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به شرایط کنونی کشور (وجود بیماری منحوس کرونا ) و عدم برگزاری مراسمات عمومی ارتحال امام (ره) در مناطق قرمز و زرد ، تأکید کردند: فضای شهر باید به گونه ای باشد که حال و هوای برنامه های ۱۵ و ۱۴ خرداد داشته باشد.

ایشان در خاتمه یاد آور شدند بهترین کار این است که سخنان و تصاویر امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضرت امام خمینی در تبلیغات شهری ، سر درب ادارات ، مغازه ها و اماکن عمومی و ... به نمایش در آید و این حد اقل وظیفه ای است که در قبال امام (ره) انجام میدهیم.

محل دفتر امام جمعه

یکشنبه ۱۱ خرداد ماه ۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم