مسئولان مربوطه باید پاسخگوی طولانی شدن پروژه راه ارتباطی کیکاور باشند.

۱۳۹۹/۳/۱

مسئولان مربوطه باید پاسخگوی طولانی شدن پروژه راه ارتباطی کیکاور باشند.

بدنبال حل نشدن مشکلات جاده روستای کیکاور، عده ای از ساکنین به حضور امام جمعه محترم رسیده و خواستار رسیدگی جدی مسئولین شهرستانی و استانی شدند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در جمع زیادی از اهالی منطقه کیکاور که نسبت به طولانی شدن پروژه مواصلاتی کیکاور اعتراض داشتند،عنوان کردند: حق با مردم کیکاور است ، از اینکه تا الآن صبوری کرده اید، تشکر میکنم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی نسبت به مطالبات بحق مردم شریف روستای کیکاور بیان داشتند: قبل از عید نوروز در خطبه ها و بعد از آن هم چندین بار از مسئولین پی گیر مشکلات مناطق؛کیکاور، شتر خوار و سفیدار بوده و مشکلات را به گوش مسئولین رسانده ام.

مردم حق دارند،چرا که پروژه ارتباطی روستای کیکاور بیش از حد طولانی شده است و مسئولان مربوطه باید پاسخگو بوده و جواب قانع کننده ای داشته باشند.

در ادامه امام جمعه محترم، تلفنی با معاونین استاندار صحبت کرده و قرار بر این شد که این هفته هیئتی از سوی استانداری در روستای کیکاور جهت بررسی و حل این مشکل حضور پیدا کنند.

در پایان، در جمع مردم شریف کیکاور،سرپرست محترم فرمانداری،شهردار محترم و معاون عمرانی فرمانداری هر کدام راجع به دغدغه های مردم صحبت کردند.

محل دفتر امام جمعه

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم