دیدار اعضای شورای شهر با امام جمعه رباط کریم بمناسبت روز شورا

۱۳۹۹/۲/۱۱

دیدار رئیس و اعضای شورای شهر رباط کریم با امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم بمناسبت ۹ اردیبهشت (روز ملی شورا)

رییس و اعضای شورای شهر به منظور ارائه گزارش جلسات سال ۹۸ و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و همچنین مصوبات و کارهای پیش رو در سال ۹۹ به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

در این دیدار علی عسگری رییس شورای شهر به ارائه گزارش اقدامات شورای شهر در سال ۹۸ پرداخت و گزارشی از برنامه ها و بودجه مصوب سال ۹۹ ارائه کرد و از امام جمعه شهرستان درخواست کرد با رهنمود ها و راهنمایی های خود شورای شهر و شهرداری را در پیشبرد اهداف یاری کند.

در ادامه هر کدام از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و نسبت به حل برخی مشکلات من جمله وضعیت جاده های کیکاور،شترخوار و کد این مناطق از امام جمعه یاری خواستند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک روز شوراها از همدلی اعضای شورای شهر تشکر کرد و با قدردانی از اقدامات جهادی شهردار رباط کریم گفت : از اقدامات و تلاشهای بجا و خوب شهردار و اعضای شورای شهر که دیروز شهروندان عزیز در افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها نتیجه اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر و تلاش تیم مدیریت شهری را دیدند ، تشکر میکنم و تاکید دارم که خدمت به مردم عبادت است و باید تمام همت مسئولین و مدیران در خدمت به مردم خلاصه شود.

محل دفتر امام جمعه

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم