افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری رباط کریم در روز شورا

۱۳۹۹/۲/۱۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم :عملکرد جهادی مهندس پارسا شهردار رباط کریم قابل تحسین است / رمز موفقیت وی پاک دستی ، کاردانی و کاربلدی است.

به گزارشروابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در همایش گرامیداشت روز شوراها و آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری رباط کریم ضمن تجلیل از اقدامات جهادی و عملکرد ارزشمند شهردار رباط کریم گفت : روز ۹ اردیبهشت ماه که بنام روز شورا نامگذاری شده به اعضای محترم شورای شهر در سراسر کشور و همچنین دیار کریمان رباط کریم تبریک میگویم و این مطلب را در این روز عنوان می کنم که انصافا شهردار رباط کریم در ۸ ماه گذشته بدون حاشیه و بدون هیاهو کارهای بسیار بزرگی را به سرانجام رسانده است که نشان میدهد عملکرد وی کم نظیر و در راستای تامین منافع شهر بوده است.

امام جمعه شهرستان در ادامه گفت : در ارزیابی عملکرد مهندس پارسا براحتی می توان به این نکته رسید که وی فردی پاکدست است و با ایجاد آرامش ، انگیزه و موج خدمت بین مجموعه کارکنان شهرداری ، روحیه پرسنل را جهت انجام کار گروهی بالا برده است و امروز شهرداری رباط کریم توانسته خدمات بسیاری را به شهروندان با توجه به اوضاع نابسامان درآمد شهرداری در چند ماه گذشته ارائه کند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی در خاتمه تاکید کرد : انتظارم از اعضای شورای شهر رباط کریم این است که کما فی سابق با تمام توان از مهندس پارسا حمایت کنند تا ایشان همانند ماههای قبل به عملکرد خوب خود در انجام امور شهر و اجرای پروژه های عمرانی ادامه دهد و موفق ظاهر شود.

نام پروژه های انجام شده در آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی رباط کریم با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه معزز،شهردار محترم و دیگر مسئولین شهرستان در نهم اردیبهشت سالروز گرامیداشت روز شورا به شریح ذیل می باشد:



پروژه استادیوم ورزشی آلارد

پروژه احداث المان یادبود سردار شهید همدانی

پروژه احداث المان یادبود شهدای گمنام واقع در پارک آبشناسان

پروژه بازسازی فرهنگسرای معلم

کلنگ زنی میدان #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی(میدان غربی شهر)

کلنگ زنی فاز دوم پارک ملل

کلنگ زنی پایانه تاکسی

کلنگ زنی سالن اجتماعات و همایش ها

کلنگ زنی فاز دوم پارک آبشناسان


سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹


#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم