سخنرانی امام جمعه رباط کریم در برنامه زنده رادیو تهران

۱۳۹۹/۱/۲۳

سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در برنامه زنده رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در برنامه زنده رادیو تهران با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ،نیمه شعبان را روز انفجار نور و پیدایش امید به آینده درخشان بشریت دانست و اظهار داشت؛ نیمه شعبان روز میلاد شکوفه ای از بوستان نبوی است که ظهورش همه جهان را عطر آگین خواهد کرد،او که موعود همه ی ادیان و مکاتب است و انشاءالله با ظهور و انقلاب جهانی اش وعده الهی حاکمیت مستضعفین در جهان را عملی خواهد کرد.

او می آید تا ظلم و ستم را از بیخ و بن برکند و عدالت را در پهنه ی گیتی استقرار بخشد. او خواهد آمد تا از انسانهای به بند کشیده و تحقیر شده، دستگیری کرده و قافله محرومین و مستضعفین را به رستگاری و آزادگی رهنمون بکند.

منتظران واقعی آنحضرت کسانی هستند که با اصلاح خود و جامعه و حرکت اصلاحی تلاش میکنند تا زمینه را برای تشریف فرمایی اش مهیا و آماده کند. نمی شود منتظر مصلح بزرگ جهان بود،ولی گامی در جهت اصلاح خود و جامعه بر نداشت.

بفرموده پیامبر گرامی اسلام؛با فضیلت ترین عبادت،انتظار فرج است، منتظرین واقعی حضرت کسانی هستند که با هر گونه جرم و جنایت و گناهی که ظهور مُنتَظَر را به تأخیر بیندازد مبارزه می کنند.

چهار شنبه ۲۰ فروردین ماه ۹۹
برنامه زنده رادیو تهران


#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم