بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار رباط کریم در مواجهه با ویروس کرونا

۱۳۹۹/۱/۱۵

یانیه مشترک تقدیر امام جمعه معزز و فرماندار محترم رباط کریم در مواجهه با کرونا ویروس

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی و مهندس سید مهدی ساداتی، طی پیامی از وفاق، همدلی و همکاری مدافعان سلامت، مسئولان شهرستان و شهروندان در برهه حساس کنونی برای مقابله، پیشگیری و شیوع کووید ۱۹ تقدیر و تشکر کردند.



در متن این پیام آمده است:

حافظان سلامت، مدیران مدبر و مردم شریف ، فهیم و شهیدپرور شهرستان رباط کریم

سلام علیکم؛

آن‌گونه که مستحضرید، در این ایّام و پس از حماسه‌ باشکوه شما در دوم اسفندماه، بیماری نامنحوس کرونا ویروس نمود خارجی در کشور نشان داد و متاسفانه برخی از هم وطنان به دلایل متعدد بدان دچار شده اند که انتظار می‌رود مردم غیور دیار کریمان بیش از پیش نسبت به رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های متولیان بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اهتمام جدی داشته باشند و این ویروس را جدی بگیرند. تا همگان بتوانیم به اتفاق شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

از شما مردم عزیز ، همان گونه که زیبنده‌ی شکوه شماست، استدعا داریم برای عبور از این شرایط پیچیده بار دیگر با وحدت و همدلی و عمل به دستور العمل های بهداشتی مدافعان خط مقدم سلامت را یاری نمایید تا این جان بر کفان حوزه‌ بهداشت و درمان بتوانند با فراغ بال شرایط بهتری را برای مبارزه با این بیماری برای مردم مهیا نمایند.

در این راستا لازم می‌دانیم، مراتب تقدیر خاضعانه و سپاسگزاری مان را از متولیان امر به ویژه خادمان سفید پوش حوزه بهداشت و درمان در حوزه‌های مختلف که در خط نخست مبارزه با این بیماری قرار دارند، ابراز و اعلان نمائیم.

همچنین لازم می‌دانیم ضمن خدا قوت به مسئولان شهرستانی که تمام قد پای رفع مسکلات مردم جانانه ایستاده اند،تقدیر نماییم و نکته‌ای را متذکر شویم؛ همان طور که همگان می دانند اولویت ما در شهرستان، در کنار تهیه و تأمین تجهیزات و اقلام بهداشتی، آموزش مردمی و رسیدگی به وضعیت بیماران است از این روی و با توجه به نزدیکی به آستانه شب عید به دلیل پیشگیری و انتشار شیوع کرونا ویروس مجبور به تعطیلی بازارهای هفتگی، جمع آوری دستفروشان و بستن مکان های عمومی تا اطلاع ثانوی شده ایم که در این خصوص ضمن عذر خواهی از کسبه محترم شهرستان، از صبوری و همراهی این قشر پرتلاش در راستای حفظ سلامتی مردم قدردانی می کنیم.

در پایان دگر بار با تاکید بر نقش عموم مردم در پیشگیری، کنترل و درمان از شهروندان درخواست می نمائیم، تا ریشه کن شدن این اتفاق نامیمون، مردم خطه کهن هم چنان ما را یاری نمایند و با حضور در منازل برای برون رفت از شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی پرهیز نمایند.

هم چنین با سپاس بیکران از اهالی رسانه، استدعا داریم از ترویج شایعات بی مورد که موجبات بر انگیخته شدن احساسات شهروندان را تهییج می کند پرهیز نمایند و چون همیشه به عنوان مشاوران اصلی پل ارتباطی مسئولان و مردم باشند.

#حسن_ترابی (امام جمعه) #سیدمهدی_ساداتی (فرماندار)

پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۸

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم