دعوت ائمه جمعه شهرستان رباط کریم جهت مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات ۲ اسفند ۹۸

۱۳۹۸/۱۲/۴

‍ دعوت ائمه محترم جمعه شهرستان رباط کریم جهت مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات ۲ اسفند ۹۸

بسمه تعالی

با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل(ره) و ارواح طیبه و نورانی شهدا و خلف صالح آنحضرت رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای و شما مردم مؤمن و انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی.

ملت مؤمن و انقلابی ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر در حمایت از اسلام ، انقلاب و ولایت به میدان آمدند و همانند سالهای گذشته دشمنان را ناکام نمودند و اولین گام ، در نمایش اقتدار و عظمت خود را برداشتند. و ان شاءالله گام دوم را در روز جمعه دوّم اسفندماه با حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان برخواهند داشت و حماسه ای نو خواهند آفرید و ندای رهبر عزیز خود را لبیک خواهند گفت.
اینجانبان ائمه جمعه شهرستان رباط کریم«رباط کریم، پرند و نصیرشهر» ضمن تقدیر از حضور فعال ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همگان را به مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه دعوت نموده و امید است نتیجه انتخاب اصلح شما تشکیل مجلسی قوی، انقلابی و کارآمد، شجاع و ولایتمدار باشد. ان شاءالله

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم