راهپیمایی 22 بهمن سال 1398 در شهرستان رباط کریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان رباط کریم با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران و تشکر از حضور گسترده و حماسی مردم در این عرصه اظهار داشت: امروز ملت ایران همانند گذشته از این آزمون سر بلند و سر افراز بیرون آمده و یک بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب تجدید میثاق نمودند.

حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی امروز نخستین گام از نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران در این روز ها بود، مردم ، گام دوم را انشاءالله در روز جمعه ۲ اسفند بر خواهند داشت و یک بار دیگر در عرصه تعیین سرنوشت خود خواهند درخشید.

انشاء الله مردم در جمعه،دوم اسفند ماه حماسه ای نو خواهند آفرید،حماسه ای که هر صندوق رأی ، به طابوتی برای به خاک سپردن مطامع و چشم داشت های دشمنان این کشور خواهد بود.

ملت بیدار ، انقلابی و با بصیرت ایران همانگونه که امروز با یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صحنه آمدند و بر دهن آمریکا زدند انشاءالله روز جمعه دوم اسفند هم با حضور در پای صندوق های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

امروز ملت ایران با دلی داغدار و چشمی اشک بار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، یکبار دیگر فریاد انتقام سر دادند و خواستار انتقام سخت از آمریکا و اخراج کامل اشغالگران آمریکایی از منطقه شدند.

امروز آمریکای بد عهد،مصداق تروریسم دولتی و قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است،مطالبه اصلی ملت ایران،انتقام از آمریکاست و هر گونه زمزمه ی شوم و ذلت بار مذاکره با این جرثومه ی فساد را محکوم می نماید.