دیدار مدیران قرآنی با امام جمعه رباط کریم

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

دیدار مدیران موسسات قرآنی شهرستان رباط کریم با حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم ،طی دیداری که مدیران موسسات قرآنی شهرستان با امام جمعه محترم داشتند،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی ضمن تبریک دهه مبارک فجر عنوان کردند: انقلاب اسلامی قبل از اینکه انقلابی اقتصادی،سیاسی و اجتماعی باشد ماهیتی فرهنگی داشته و یک انقلاب فرهنگی بوده است.

دلیل خصومت همه قدرت های سلطه جوی دنیا با نظام مقدس جمهوری اسلامی همین ماهیت و هویت است و تلاش می کنند تا هویت و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مغفول و مظلوم واقع شدن فرهنگ در جامعه افزودند: بهترین برنامه برای استمرار نظام در برابر هجمه ها و تهدیدات دشمن،فعالیت در بخش های فرهنگی و ترویج برنامه های قرآنی است.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و فعالیت های موسسات قرآنی شهرستان، با اشاره به اینکه فعالیت های مطلوبی در حوزه قرآن شهرستان رخ داده است افزود : بهترین و مقدس ترین کار در نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ،ترویج برنامه های قرآنی است و مهم ترین کار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان توسعه برنامه های قرآنی می باشد .


محل دفتر امام جمعه

دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم